No prawie potrójny, bo Madmind Studio prosiło o 66 666 dolarów kanadyjskich, a dostali 182 642.

Na blisko 600 tysięcy złotych ze zbiórki na Kickstarterze złożyło się 3 926 wspierających. Co ciekawe, akcję zorganizował wydawca – PlayWay i jest to już 7 projekt zakończony sukcesem. Wcześniej były to m.in. takie polskie gry jak 911 Operator (Jutsu Games), Uboot (Deep Water Studio), The Works of Mercy (Pentacle) czy Hard West (CreativeForge Games). Ale wróćmy do mrocznego horroru Agony.

Każdy ze wspierających mógł ograć demo Alpha, więc wiedzieli, że nie kupują demona w worku. Twórcy potwierdzili, że powstanie też Agony VR, ale potrzebują czasu, by dostosować grę do tej technologii. Był to jeden z progów zbiórki. Inne, które udało się zrealizować, to m.in. Agony Mode – proceduralnie generowane levele, wiele zakończeń gry czy walki z bossami.

„Dziękujemy raz jeszcze. Teraz idziemy do piekła by polerować Agony i upewnić się, że dostaniesz grę w drugim kwartale 2017 roku.”

Aktualnie studio dopieszcza grę i szuka wydawcy na pudełkową, fizyczną wersję. A Agony wyląduje na PC, PlayStation 4 i Xboksie One.

Comments

comments