Polskiej gry na konferencji giganta Apple nie spodziewał się nikt.

Oglądasz sobie wyczekiwaną przez wielu konferencję Apple’a. Z tobą przed ekranami pewnie kilka(naście) milionów miłośników posiadaczy nadgryzionego jabłka. Cały świat zwrócony w tę stronę w oczekiwaniu ważnych informacji i zapowiedzi. Wtem, na olbrzymim ekranie na scenie obok szefa tego giganta czyli Tima Cooka pojawia się coś, co powoduje „zawał” u pewnego polskiego twórcy gier.

Omawiając nowości, za ekranie za Cookiem wyświetla się dział gier z App Store. Niby nic, gdyby nie fakt, że w danej chwili, gdy szykowali obrazek do pokazu, promowaną pozycją była polska gra klocki. Tak, Maciej Targoni, czyli studio Rainbow Train, otrzymał darmową, wartą nieskończenie wiele ciężarówek zielonych dolarów reklamę. Tak, widziały to miliony.

Gra klocki to kolejna, po genialnym Hooku, gra logiczna Macieja. I trzeba przyznać, że znów mu wyszła, bo kupiłem na premierę i nie mogłem się oderwać. Co do niespodziewanej reklamy na konferencji Apple’a, mam nadzieję, że sprzedaż skoczy o kilka tysięcy procent. A gra dostępna jest na PC, iOS i Androida.

Comments

comments