Twórcy Zombie Driver oraz X-Morph: Defense prezentują swoją najnowszą produkcję – The Riftbreaker.
Kolejny projekt szczecińskiej ekipy wygląda bardzo podobnie do poprzedniej produkcji studia. Widać, że deweloper wykorzystuje część gotowych materiałów, aby przyspieszyć prace. Pod względem mechaniki będzie to więc coś podobnego, ale na pewno nie mówimy o kopiowaniu jeden do jednego rozwiązań z X-Morph: Defense. Tym razem wcielimy się w dr. Ashley S. Novak, która w zbroi o nazwie Mr. Riggs przemierza niebezpieczną planetę Galatea 37. Tam protagonistka będzie musiała stawić czoła śmiercionośnym mieszkańcom tego terenu oraz uruchomić portal, dzięki któremu możliwe będzie skolonizowanie planety.
Podstawą gry ma być walka, ale niezwykle ważne będzie również budowanie bazy. Nasza bohaterka będzie potrzebować mnóstwa surowców, aby ponownie uruchomić portal. W związku z tym w czasie zabawy zbudujemy rafinerie, laboratoria czy kopalnie. Wszystkie trzeba będzie później bronić przez przeciwnikami, dla których głównym celem będzie ochrona macierzystej planety.
Grupa docelowa The Riftbreaker – streamerzy
Nie jest tak, że streamerzy to główny target gry, ale i tak twórcy przygotowali szereg udogodnień dla tej grupy osób. The Riftbreaker ma posiadać znaczącą integrację z najpopularniejszymi usługami streamingowymi, co pozwoli na zwiększenie zaangażowania widzów w rozgrywkę. Ci będą mogli na przykład zdecydować o rozpoczęciu ataku na bazę dr Novak, albo wspomóc gracza dodatkowymi surowcami.
Premiera gry planowana jest dopiero na przyszły rok. Exor Studios chce przygotować wersję na trzy platformy – PC, PlayStation 4 oraz Xboksa One. Gra ma korzystać ze znanego z X-Morph: Defense silnika Schmetterling 2.0.