Równo rok temu spółka T-Bull chwaliła się, że ich gry mobilne zostały pobrane 200 milionów razy. Od tego czasu wiele się zmieniło.
Wiele = 100 milionów w rok, bo T-Bull właśnie ogłosił, że do końca stycznia skumulowana liczba pobrań ich gier przekroczyła magiczną barierę 300 mln. 300 000 000 razy ludzie pobierali ich gry, których w portfolio mają dość sporo. W samym styczniu było to 6,5 miliona
Domeną wrocławskiego studia to gry wyścigowe, stanowią one ponad 40 proc. wszystkich pobrań.
40 mln – Moto Rider GO
24 mln – Top Speed
21 mln – Real Car Speed
Największe sukcesy spółka notuje na Androidzie, na ten system przypada aż 67% graczy. Dalej mamy Windows Phone (16%) i iOS (8,5%). Ciekawie wygląda też podział geograficzny. Azja to ~115 mln pobrań, Europa 65,5 mln, Ameryka Południowa ~50 mln, Ameryka Północna 46,5 mln a Afryka z Australią ~24 mln. Jeśli jak ja lubicie cyferki, to jeszcze mamy podział na kraje. Indie ~31 mln pobrań gier studia T-Bull, Brazylia 24 mln, USA 20 mln, Rosja 16 mln czy Meksyk – 13 mln.
W portfolio spółki pojawiła się ostatnio gra Nitro Racing GO, gdzie wcielamy się w rolę menadżera wyścigów samochodowych. Jest to nowy kierunek dla T-Bulla, choć nadal opierający się na świecie wyścigów. Można ja pobrać za darmo ze sklepu Google Play.
Z komunikatu wiemy także, że do roku 2022 spółka chce wydać grę na konsole i pecety.
Źródło: komunikat spółki, Bankier