Kolejne urodziny Dying Light pokazują jak wielkim sukcesem dla Techlandu jest ta produkcja.

Niesamowite jest to, że Dying Light przez te cztery lata ciągle cieszy się niezwykłą popularnością. Z drugiej strony nie powinno nas to dziwić. Wysoka jakość i regularne, intensywne wsparcie w postaci nowej zawartości (najczęściej darmowej) sprawiają, że do tej pory Dying Light sprawdziło już 16 milionów graczy.

Ta liczba nie jest równoznaczna ze sprzedażą, ale i tak robi ogromne wrażenie. Tym bardziej, że Dying Light do tej pory ominęło usługi szybko pompujące liczbę graczy jak Xbox Game Pass, PS Plus czy Games with Gold. Warto więc wykorzystać czwarte urodziny Dying Light, aby ponownie docenić pracę Techlandu.

Czy z okazji urodzin będą jakieś prezenty? Oczywiście. Techland ogłosił, że zorganizuje specjalny event w grze, w którym do zdobycia będzie podwójna liczba punktów doświadczenia. Dodatkowo gracze będą mogli otrzymać skórkę do swojego buggy z Rocket League. Jest również nowy materiał wideo, w którym różne osoby opisują co najbardziej lubią w Dying Light.

My oczywiście składamy najszczersze życzenia urodzinowe grze i liczymy, że w 2020 roku nie tylko będziemy świętować piąte urodziny Dying Light, ale i roczek powstającej obecnie kontynuacji.

Comments

comments