Na ostatnim Walnym Zgromadzeniu Akcjonariuszy iFun4All spółka załatwiła kilka formalności oraz pokazała, jaki kierunek rozwoju przewiduje.
Ostatnio ekipa iFun4All chwaliła się na Facebooku nowymi pracownikami. Studio dopiero skończyło prace nad Serial Cleaner, a już pracuje nad kolejnym tytułem – platformówką Blind’n’Bluff. Ambicje ekipy są jednak znacznie wyższe. Na ostatnim Walnym Zgromadzeniu Akcjonariuszy zatwierdzono między innymi nowy program motywacyjny, w ramach którego kluczowi pracownicy będą mieli możliwość nabycia warrantów subskrypcyjnych. Brzmi groźnie, ale nie ma w tym absolutnie nic nadzwyczajnego. Od jakiegoś czasu większość spółek giełdowych tworzących gry motywuje w ten sposób najważniejszych pracowników, pozwalając im (po spełnieniu określonych kryteriów) nabyć akcje spółki po preferencyjnych warunkach.
W samym programie motywacyjnym nie ma oczywiście niczego nadzwyczajnego, ale w jego szczegółach znaleźć można wiele ciekawych informacji. Przykładowo kryterium uruchomienia programu jest sprzedaż Serial Cleaner na poziomie minimum 100 tysięcy kopii. Moim zdaniem jest to całkiem niezły rezultat jak na jednak stosunkowo niewielką grę. Co ważne, w wynik nie wliczają się bundle oraz wyprzedaże. Z nimi sprzedaż powinna być znacznie bardziej imponująca.
Ambicje iFun4All sięgają jednak jeszcze wyżej. Akcjonariusze spółki upoważnili zarząd do podjęcia prac związanych z przeniesieniem notować na główny parkiet GPW. Na podobny ruch zdecydowało się wielu innych rodzimych deweloperów, między innymi 11 bit Studios, Vivid Games czy Bloober Team (w ostatnim przypadku notowania jeszcze nie zostały przeniesione). Tam jednak sytuacja była nieco inna. Wyżej wymienione ekipy miały już za sobą duże sukcesy i wysoką wartość rynkową. iFun4All obecnie wyceniany jest tylko na 41 mln złotych. Aby móc przenieść notowania na GPW konieczna jest kapitalizacja na poziomie 48 mln złotych (warunek dla spółek, które są już na NewConnect). Jeśli Serial Cleaner wypali, ze spełnienie kryteriów nie będzie problemu. Gorzej jeśli gra nie będzie się sprzedawać. Wtedy cały ambitny plan trafi do kosza.
Premiera już za tydzień, w cyfrowej dystrybucji i wypasionej wersji pudełkowej. Złożyliście już zamówienie przedpremierowe?