Spółka podsumowała pierwsze półrocze 2016 roku. Jeśli uda się utrzymać tempo zyski mogą być równie imponujące co w całym rekordowym 2015 roku, w którym wyniki napędzała premiera Wiedźmina 3.

Z okazji publikacji wyników za I półrocze 2016 roku spółka zorganizowała konferencję, na której pojawiło się kilka ciekawych informacji. Oto najważniejsze z nich.

  • Przychody w I półroczu wyniosły 319 mln złotych, a zysk 135 mln złotych,
  • Największy udział w wynikach miała niesłabnąca popularność Wiedźmina 3 oraz bardzo dobra premiera dodatku Krew i Wino,
  • Gwint będzie wspólnym projektem CD Projektu RED i GOG-a. Studio odpowiada za produkcję gry, sklep dzięki platformie GOG Galaxy za obsługę części online (serwery, cross platformowy multiplayer itp.),
  • W I półroczu 2016 roku GOG.com wygenerował 69 mln złotych przychodu, co jest rekordowym wynikiem dla spółki,
  • Duże znaczenie w wynikach GOG-a miała premiera No Man’s Sky,
  • Beta multi Gwinta wystartuje 25 października,
  • Gwint będzie w modelu free-to-play, ale kampanie dla pojedynczego gracza będą płatne, gra przygotowana jest również na e-sport,
  • Wiedźmin 3: Edycja Gry Roku będzie zawierać nie tylko wszystkie darmowe DLC, ale i oba płatne dodatki, cena minimalnie niższa niż premierowa, debiut 30 sierpnia,
  • Nad Gwintem pracuje obecnie 100 osób,
  • O Cyberpunk 2077 nadal cisza.

Comments

comments