Polski Hatred wywoływał mnóstwo kontrowersji, głównie za swoje wyjątkowo brutalne egzekucje. W Polsce i za granicą recenzje nie były zbyt łaskawe, a jak wpłynęło to na sprzedaż?

Podczas panelu dyskusyjnego „Hook VS Jakość – czy warto robi dobre gry?”, który odbył się podczas GameDev Evening w dniu 22 sierpnia, Jarosław Zieliński z gliwickiego Destructive Creations, zdradził statystyki sprzedaży Hatred.

„To wszystko co się stało w okół tej gry, cały skandal, to że naprawdę wiele osób o tym usłyszało, nie przełożyło się na sprzedaż. Hatred po dwóch i pół miesiąca od premiery sprzedał się w 70 tysiącach kopii. To nie jest strzał w dziesiątkę – zarobiliśmy miliony.”

Okazało się także, że gracze zwrócili aż 6 tysięcy kopii gry, co daje blisko 8 procent kupujących. Przypomnę tylko, że przed nami jeszcze premiera darmowego dodatku do Hatred, a studio zaczęło prace nad nowym, niezapowiedzianym jeszcze projektem.
Polecam obejrzeć cały panel, bo poruszanych jest wiele ciekawych kwestii, a biorą w nim udział Tomasz Grochowiak (Moa Cube), Adrian Chmielarz (The Astronauts), Jarosław Zieliński (Destructive Creations), Dominik Gotojuch (Robot Gentleman Studios) i Michał Staniszewski (Plastic Studios).

Źródło: @Maciej Kowalik via Gamezilla, Przegrani

Comments

comments

Zostaw odpowiedź

Twój e-mail nie zostanie opublikowany

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.