Lista polskich gier, których koszty produkcji zwróciły się w ciągu doby od debiutu poszerzyła się o kolejną pozycję.
O tym, że Lust for Darkness może być sporym hitem (przynajmniej w swojej skali) wiemy od dawna. Nic więc dziwnego, że wersja na Nintendo Switch zwróciła koszty produkcji i marketingu w ciągu 24 godzin. Niestety nie znamy dokładnych wyliczeń dotyczących wielkości sprzedaży. Movie Games, które pełni rolę wydawcy gry, publikuje jedynie swoje szacunki. Według spółki przy obecnej dynamice sprzedaży w ciągu miesiąca Lust for Darkness powinno kupić 20 tysięcy posiadaczy Nintendo Switch. W ciągu roku liczba ta ma się powiększyć do 100 tysięcy. Pomóc ma w tym wersja pudełkowa, która dzięki dobrym danym z pierwszych dni sprzedaży właśnie trafiła do planów Movie Games.
Za port i wydanie gry na Switchu odpowiada spółka SimFabric, którą możecie znać z udanego odkopania kultowej marki Saboteur. Ostatnio deweloper opublikował planay dotyczące drugiej części – produkcja o podtytule Avenging Angel pojawi się w sprzedaży na Switchu i PC już 2 sierpnia. Studio obecnie kończy również prace nad przeniesieniem Lust for Darkness na PlayStation 4. Premiera planowana jest na III kwartał tego roku. Dodatkowo warto przypomnieć, że ciągle trwają prace nad kontynuacją o nazwie Lust for Beyond.