Po tak dużym sukcesie jakim było pierwsze Layers of Fear wielu na pewno liczyło na więcej.

W ciągu pierwszych 7 dni produkcja studia Bloober Team znalazła 50 tysięcy nabywców. Jak na trzy platformy jest to dosyć przeciętny wynik. Pamiętajmy też, że pierwsza odsłona do dzisiaj sprzedała się w kilkumilionowym nakładzie, a więc wielu na pewno oczekiwało więcej. Na pewno akcjonariusze, których mocno rozczarowały przede wszystkim recenzje i pierwsze dni sprzedaży. W tym okresie kurs akcji Bloober Team spadł o około 30%. Dopiero wczoraj pod koniec sesji nastąpiło pewne odbicie. Obecnie cena spółki to 39 zł. Warto wspomnieć, że w szczycie (tuż przed premierą Observera) jedna akcja kosztowała prawie 125 zł.

Na wynik Layers of Fear 2 na pewno złożyło się wiele czynników. Po pierwsze gra zebrała nieco słabsze recenzje niż oczekiwano. Sam jednak zaliczam się do grona osób, które mocno doceniły produkcję Bloober Team. Innym problemem była kampania promocyjna. Nie da się ukryć, że krakowski deweloper i Gun Media (wydawca) nie przygotowali zbyt wiele materiałów, które mogłyby budować napięcie przed premierą.


Przy okazji wszystkim grającym w Layers of Fear 2 polecamy nasz poradnik do osiągnięć i trofeów.

Comments

comments