Przesunięcie premiery Inner Chains to zaskakujący news biorąc pod uwagę fakt, że gra miała trafić do sklepów w czwartek. Zamiast debiutu spotkało nas spore rozczarowanie.

O losy bardzo wyczekiwanego przez nas Inner Chains zacząłem bać się w tym tygodniu. Przypomniała mi się historia z inną tegoroczną premierą od IMGN.pro, czyli Husk. W ostatnich dniach przed wydaniem niewiele się o grze mówiło, sam wydawca kody do recenzji wysyłał dopiero w dniu rynkowego debiutu produkcji UndeadScout. Tak jakby chciał ukryć, że do sklepów trafia niedopracowana i pełna błędów gra. Czy z Inner Chains miałoby być podobnie?

Nawet jeśli z produkcją ekipy Telepaths’ Tree coś jest nie tak, tym razem może skala problemów być mniejsza. Wszystko za sprawą opóźnienia, o którym IMGN.pro poinformowało w czwartek. Nowa data to 18 maja. Oby do tego czasu wszystko udało się dopracować. Miesiąc to jednak całkiem sporo czasu na ostateczne szlify.

Jeśli ktoś mocno czeka na Inner Chains zachęcam do przeczytania wywiadu jaki z twórcą gry przeprowadził Michał.

Comments

comments