Dawno dawno temu, za dennymi fanpage’ami, milionami memów i gifów, był sobie najlepszy na świecie Fakes Forge. I to właśnie tam, potężny Kowal wykuł coś, co stało się prawdą objawioną.
Piszę tutaj o Superhot łódzkiego studia Superhot Team, którego pudełkowe wydanie było graficznym żartem, a stało się rzeczywistością. Prezentowałem to wydanie w przeglądzie primaaprilisowym w roku 2016. A tu niespodzianka. W środę na blogu PlayStation padła oficjalna zapowiedź, że 28 lutego Superhot VR w wersji fizycznej wyląduje na sklepowych półkach. Jeśli jest tu ktoś, kto nie wie co to za gra, to lepiej się nie przyznawać i samemu sprawdzić, bo pisaliśmy o niej setki razy.
Nie ukrywam, że dla mnie to „problem”. Dostałem grę na PC, gdy wsparłem Superhota na Kickstarterze, dostałem przy zakupie karcianki, potem była wersja na PlayStation 4 – którą też mam i teraz pudełko z wersją PlayStation VR. Warto też dodać, że będzie to 16. polska gra wydana w wersji fizycznej na PlayStation. Co prawda dodatki do Wiedźmina to był kod, ale sprzedawany w pudełku razem z taliami Gwinta. Mieliśmy dostać jeszcze Layers of Fear – od Limited Run Games, ale na razie potwierdzili tylko wersje na Switcha.
Polskie gry wydane w pudełkach na PlayStation 4:
Bulletstorm: Full Clip Edition (People Can Fly)
Dead Island: Definitive Edition (Techland)
Dying Light (Techland)
Dying Light: The Following (Techland)
Get Even (The Farm 51)
Kholat (IMGN.pro)
Lords of the Fallen (CI Games)
Shadow Warrior (Flying Wild Hog)
Shadow Warrior 2 (Flying Wild Hog)
Sky Force Anniversary (Infinite Dreams)
Sniper: Ghost Warrior 3 (CI Games)
Superhot VR (Superhot Team)
This War of Mine: The Little Ones (11 bit studios)
Wiedźmin 3: Dziki Gon (CD Projekt RED)
Wiedźmin 3: Serca z Kamienia (CD Projekt RED)
Wiedźmin 3: Krew i wino (CD Projekt RED)
Worlds of Magic: Planar Conquest (Wastelands Interactive)