Carbon Studio ma powody do świętowania. Ich gra – jako jedna z nielicznych – dostała się do programu OSVR Developer Fund. A o co chodzi zapytacie. O kasę oczywiście.

OSVR (Open Source Virtual Reality) to największe na świecie opensource’owe konsorcjum związane z wirtualną rzeczywistością, współtworzone przez znaną firmę Razer. W ramach programu finansowania OSVR Developer Fund, wybrano 15 gier, które trafią do ekosystemu OSVR i będą brane pod uwagę przy rozdzielaniu funduszy. W konkursie startowało kilkaset produkcji, a wśród szczęśliwców znalazło się właśnie Carbon Studio ze swoją grą Alice VR.

W puli funduszu znajduje się 5 milionów dolarów, które mają być przeznaczone na promocję powszechnie dostępnych treści VR. Kolejną partie wybranych gier poznamy do końca września. Wszystkie produkcje trafią do biblioteki OSVR, a są już tam takie produkcje jak Elite: Dangerous czy Project CARS.

Premiera Alice VR przewidziana jest na październik tego roku.

Lista tytułów wybranych w ramach programu OSVR Developer Fund:

Dostępne:

– Descent: Underground (Descendent Studios)
– PolyRunner (Lucid Sight)
– Radial-G: Racing Revolved (Tammeka Games)

Premiery zapowiedziane na rok 2016:

– A-10 (Futuretown)
– Abduction (Red Iron Labs)
Alice VR (Carbon Studio)
– CDF Starfighter (Mad About Games Studios Ltd.)
– RC Soccer VR I StarDrone VR (Beatshapers)
– Redout (34BigThings)
– The Brookhaven Experiement (Phosphor Games)

Premiery zapowiedziane na rok 2017:

– Infinite (Project: Gateway VR Studios GmbH)
– Limb (Interdiction Studios)
– The Hum: Abduction (Totwise Studios)
– Theme Park Studio (Pantera Game Studio)

Źródło: Open Source Virtual Reality

Comments

comments