Debiutancki zwiastun Green Hell to początek kampanii promocyjnej pierwszego tytułu ekipy Creepy Jar. Gameplay jeszcze dzisiaj.
Green Hell to survival, którego akcja rozgrywa się w amazońskiej dżungli. Za jego stworzenie odpowiada na razie niewielka, ale bardzo doświadczona ekipa Creepy Jar. Zespół to w sporej części byli pracownicy Techlandu. Widać to po pierwszym, bardzo obiecującym materiale. Pewnie zawartości nie będzie tam tyle ile w grze AAA, ale na screenach i trailerach Green Hell niewiele różni się od wysokobudżetowych produkcji.
Na sam początek kampanii promocyjnej grą zainteresował się IGN, który zdecydował się na chwilowe promowanie tytułu. Dla twórców to spore wydarzenie i potwierdzenie jakości tworzonej przez nich produkcji. Poniższy cytat autorstwa Marka Sobóla, prezesa Creepy Jar.
To dla nas duże wyróżnienie, że IGN zwrócił uwagę na naszą grę i zdecydował się na 24h promocję. Utwierdza nas to w przekonaniu, że mamy mocny produkt z dużym potencjałem na hit. W kilka godzin pojawiło się kilkadziesiąt publikacji w serwisach branżowych na całym świecie.
Studio liczy, że uda się chociaż w części powtórzyć sukces takich survivali jak The Forest czy Lone Dark, których sprzedaż wynosiła kilka milionów kopii. O tym czy Green Hell również będzie cieszyć się taką popularnością dowiemy się już latem. Wtedy doczekamy się premiery wersji na Steam Early Access. Konsole w przyszłości. Twórcy podkreślają, że gra jest już praktycznie gotowa, a więc wczesna wersja powinna być całkiem dopracowana i rozbudowana.
Zwiastun Green Hell to nie jedyna atrakcja, którą przygotowali twórcy. Jeszcze dzisiaj czeka nas premiera trwającego 20 minut filmiku z rozgrywki. Zobaczyć go będzie można po południu na Twitchu. Po jego publikacji zaktualizujemy newsa.
Jest i obiecany gameplay.