Dopiero co publikowałem ciekawy wywiad z Tomaszem Strzałkowskim, założycielem studia Telepaths’ Tree, a tu wyskakuje informacja o dacie premiery Inner Chains.

Pierwszoosobowa strzelanina nasączona do bólu horrorem pojawi się na PC już 20 kwietnia, czyli za trzy tygodnie z hakiem. Jak informuje Cenega, oficjalny partner wydawcy i współtwórcy IMGN.PRO w Polsce, gra będzie dostępna w podwójnej wersji językowej – polskiej (napisy) i angielskiej. Co chyba ucieszy wrogów polskich lektorów. Co więcej, Inner Chains pojawi się w wersji pudełkowej – czyli moja kolekcja polskich gier w pudłach znów się powiększy. Prócz gry w opakowaniu znajdzie się 36-stronicowy album z grafikami koncepcyjnymi – zapewne Tomasza Strzałkowskiego, więc od razu Wam mówię – warto.

Wraz z informacją o premierze Inner Chains pojawił się też zwiastun, ale mnie zastanawia inna rzecz. Początkowo gra miała pojawić się w drugiej połowie tego roku i była zapowiedziana na PC, PlayStation 4 i Xboksa One. No i właśnie, daty premiery wersji konsolowych nie ma, zapytałem więc o to u źródła.

„Przedstawiona data dotyczy tylko PC. Nie chcemy czekać z premierą na port, bo to trochę jeszcze potrwa. Datę konsolową ogłosimy w niedalekiej przyszłości.” – odpowiedział mi Łukasz Kubiak z IMGN.pro.

Zakładam więc, że wersje konsolowe pojawią się właśnie między czerwcem a grudniem. Dla mnie niestety, bo mój PC w HD odpala tylko tabelki Excela. Ale czekać warto, bo demo na PGA 2016 rozsadziło mi głowę.

Comments

comments