3. urodziny Dying Light to okazja do wspomnień, ale i rozdania wielu prezentów. Tych będzie sporo, bo Techland ma powody do świętowania.
Nie często zdarza się, aby po trzech latach od premierze każdego tygodnia pół miliona unikalnych użytkowników grało w jakąś grę. Taki wynik wykręciło Dying Light. Łącznie od premiery Harran odwiedziło aż 13 milionów osób. Wynik godny podziwu, nawet jeśli wpływ na niego miały liczne wyprzedaże i rynek wtórny.
Techland skutecznie potrafi podtrzymywać zainteresowanie swoją grą. Regularnie w Harran odbywają się specjalne eventy, a w sklepach dostępne są nowe mini dodatki. Nie zapominajmy również o dużym rozszerzeniu The Following, które zachwalałem w swojej recenzji. Całość podsumowuje specjalne wideo.
Z okazji trzecich urodzin Dying Light Techland przygotował kilka atrakcji, które udostępniane będą przez najbliższy miesiąc. Są to:
- dodatkowa darmowa zawartość na Steamie i Gemly
- walentynkowe wyzwanie dla społeczności „Nieumarła miłość”
- Zrzut Zawartości #3 na wszystkich platformach w ramach akcji 10-W-12
- przeceny na grę i dodatki do 67%
- darmowy poradnik do gry dostępny TUTAJ
Przyszłość Dying Light zapowiada się bardzo ciekawie. Gra na pewno szybko nie umrze, tym bardziej że na ten rok zaplanowane jest Bad Blood, samodzielny dodatek zawierający nowy tryb wieloosobowy. Szkoda tylko, że ciągle niewiele wiemy o kontynuacji.
Przy okazji urodzinowego wideo przypomniało mi się jak genialną produkcją jest Dying Light. Czas pokazał, że znacznie lepszą niż może to wynikać z recenzji publikowanych w dniu premiery.