Kilka dni temu pisałem o tym, że wiele wskazuje na to, że znana graczom chociażby ze świetnych cinematików do Wiedźmina 3: Dziki Gon spółka Platige Image planuje produkować gry. Teraz mamy pewność.

Co prawda Tomasz Bagiński, nominowany do Oscara za krótkometrażowy film animowany Katedra, nie będzie brał udziału w tworzeniu gier, ale Platige Image jest pełne utalentowanych reżyserów, art directorów czy grafików, którzy tworzą imponujący dorobek studia. Trzeba też podkreślić, że gry to kolejny segment działalności całej grupy, obok m.in. reklam, animacji czy filmów.

W poprzednim tekście napisałem, że Platige Image wchodzi w segment gier mobilnych oraz wirtualną rzeczywistość. I okazuje się, że miałem w tym wiele racji. Na zadane pytania odpowiedział mi Maciej Nawrocki, koordynator PR w spółce.

„Odnoszę wrażenie, że wynika z niego [poprzedniego tekstu – dop. red.], że Platige zamienia się w developera gier. A tak nie jest. Owszem interesuje nas ten obszar, ale wyłącznie w zakresie gier mobilnych.”

Niestety nie otrzymałem odpowiedzi ile i jakie gry są w produkcji, ani czy PlatigeVR zajmujące się wirtualną rzeczywistością także działa w segmencie gier. Platige Image ma tutaj spore pole do popisu i ludzi do pracy. Są przecież większościowym udziałowcem demoscenowej grupy Plastic, twórców m.in. Linger of Shadows, Datura i tworzonej na PS4 gry Bound.

Studio obiecało nam, że w najbliższym czasie podeślą kilka ciekawych informacji. Mam nadzieję, że będą to już konkrety dotyczące gier tworzonych przez Platige Image i ich działalności w zakresie wirtualnej rzeczywistości.

Comments

comments