Lubicie katastrofy atomowe? No to powinniście zagrać w pecetowe 60 Seconds! studia Robot Gentleman lub mobilna wersję 60 Seconds! Atomic Adventure. Dlaczego? Po pół świata już to zrobiło.

W maju 2015 roku 60 Seconds! zadebiutowało na Steamie i gra osiągnęła spory sukces komercyjny. We wrześniu 2016 r. na iOS pojawiła się mobilna wersja 60 Seconds! Atomic Adventure i także ona znalazła spore grono odbiorców. Co prawda Robot Gentleman pracuje ostro nad cinematic platformerem Stray, ale postanowili pochwalić się kolejnym kamieniem milowym.

A jest nim osiągnięcie 500 000 graczy, którzy zagrali w wersję pecetową lub mobilną. Według nieprecyzyjnego portalu Steam Spy, w 60 Seconds! na PC zagrało około 300 tysięcy osób (+/- 5%), więc w teorii iOS-owe 60 Seconds! Atomic Adventure dotarło do 200 000 fanów. Trzeba przyznać, że jak na „małą” niezależną produkcję jest to wynik imponujący. Mógłby być większy, ale Robot Gentleman miało straszny problem z podrobioną wersją „gry”, która trafiła na Androida. Mimo to gratulacje i kolejnych setek tysięcy.

Comments

comments