Frostpunk sprzedaje się fantastycznie. Dwa dni po premierze studio 11 bit ogłosiło, że grę nabyło już ćwierć miliona graczy.

250 000 kopii – tak genialnego wyniku po dwóch dniach od debiutu nie spodziewało się chyba zbyt wiele osób. Oczywiście niemalże każdy był przekonany, że Frostpunk okaże się wielkim sukcesem, ale żeby aż takim? Ćwierć miliona na city-builder tylko na PC robi ogromne wrażenie. Oczywiście koszty produkcji i marketingu już się zwróciły. Jak w takim razie będzie wyglądać sprzedaż po miesiącu, pół roku czy roku? Albo po premierze wersji konsolowej? sprzedaż frostpunk

Sprzedaży na pewno pomogły rewelacyjne recenzje. Jeśli jeszcze ktoś nie widział jak krytycy zachwycają się nową produkcją ekipy 11 bit Studios, polecam mój środowy tekst. Robi wrażenie. Ciekawostka – premiera gry sprawiła (a konkretnie spowodowane nią wzrosty na kursie akcji spółki), że warszawskie studio stało się drugą najbardziej wartościową rodzimą firmą z branży gier wideo notowaną na giełdzie. 11 bit właśnie wyprzedziło pod względem kapitalizacji PlayWay.

Zespołowi odpowiedzialnemu za grę pozostaje tylko pogratulować gigantycznego sukcesu!

Comments

comments