Jeśli komuś się wydaje, że zasiadanie w jury to fajna fucha, to proponuję zastanowić się tak ze 100 razy, bo właśnie prawie tyle gier wystartowało w konkursie Pixel.Awards 2016.

Po raz kolejny miałem przyjemność zasiadać w jury tego konkursu, lecz ilość zgłoszonych gier przerosła nasze oczekiwania. Po długich i niekiedy dość burzliwych naradach udało się wyłonić szczęśliwą 19. Poniżej znajduje się lista studiów, które zakwalifikowały się do finałów Pixel.Awards 2016 w ramach PIXEL HEAVEN 2016. RETRO & INDIE GAMING FEST vol. 4.

– 911 Operator (studio Jutsu Games)
– Alice VR (Carbon Studio)
– Angry John (Low Poly Wolf)
– Boss Monster (Trefl)
– Coffe Noir (Doji Academy)
– Crush Your Enemies (Vile Monarch)
– Hot Guns (Quantized Bit)
– Badass Hero (Awesome Games Studio)
– Bladebound (Artifex Mundi)
– Bohemian Killing (The Moonwalls)
– Book of Demons (Thing Trunk)
– Butcher (Transhuman Design)
– Layers of Fear (Bloober Team)
– Love You to Bits (Alike / patiGames)
– Scrappers: Kryształowa Kopalnia (Hexy)
– Serial Cleaner (ifun4All)
– Seven: The Days Long Gone (Fool’s Theory / IMGN.pro)
– Syndrome (Camel 101)
– The Way (PlayWay)

Każde z powyższych studiów zaprezentuje swoją grę na stoisku podczas imprezy Pixel Heaven (3-5 czerwca w Warszawie). Każdy z gości wydarzenia będzie miał jeden głos do oddania na wybraną grę. Ta, która otrzyma najwięcej głosów od publiczności, otrzyma dodatkowy punkt liczony na równi ze wskazaniem przedstawiciela jury. Krótko mówiąc – uzyska większe szanse na Grand Prix. Do zobaczenia w Warszawie!

Comments

comments