Zbaraniałem. Co prawda Jarek Zieliński, szef Destructive Creations mówił nam, że ich nowa gra nie będzie kontrowersyjna, ale RTS? Przypomnę tylko, że w portfolio mają dwie rzeźnickie produkcje: Hatred i IS Defence.
Jedziemy z konkretami. Ancestors to strategia czasu rzeczywistego z dużym naciskiem na taktykę. Gra skupia się na krwawych bitwach, które towarzyszyły ludzkości podczas wojen w średniowieczu. W kampanii dla pojedynczego gracza dostaniemy cztery narody – Wikingów, Anglo-Saksończyków, Niemców i Słowian, a scenariusz będzie inspirowany wydarzeniami historycznymi. Będą zaawansowane opcje taktyczne, na które wpływ będzie miało ukształtowanie terenu, doświadczenie i morale. Do tego zarządzanie tymczasowymi bazami i osiedlami. Brzmi ciekawie. No i oczywiście multiplayerowe walki PvP. Zresztą co ja tu się produkuję, zobaczcie trailer i obrazki na dole tekstu.
Ancestors powstaje na silniku Unreal Engine 4, dzięki czemu z kamery boga będzie można widokiem „wejść w skórę” pojedynczego wojaka. Gra będzie przystosowana także do obsługi pada i wydawania nim szybkich komend, tak przydatnych w RTS-ach. Wydawcą Ancestors jest 1C, a gra trafi na pecety i Xboksa One. Więcej szczegółów z datą premiery zostanie ujawnione podczas targów Gamescom w Kolonii, czyli 22-26 sierpnia.