ATGames powinniście kojarzyć z jednych z moich ulubionych gier mobilnych – serii Puzzle Craft i Another Case Solved. Studio postanowiło na dalszy rozwój i oficjalnie rozpoczęli działalność wydawniczą.

ATGames postanowili samodzielnie wydawać swoje gry oraz produkcje ekip zewnętrznych.

Chcemy być dumni z gier spod znaku ATGames – wyznaczać nowe kierunki, zmieniać trendy i najważniejsze: produkować i wydawać gry, które będą budzić emocje zarówno w nas jak i graczach” – mówi Bartłomiej Rozbicki, szef studia.

Na pierwszy ogień idzie ich własne dzieło, kosmiczna opowieść o ratowaniu ludzkości Full of Stars. Gra była już prezentowana na krakowskim festiwalu Digital Dragons oraz dość niedawno w Kolonii na Gamescomie. Grałem, gra oferuje kilka ciekawych rozwiązań, a najnowszy gameplay możecie zobaczyć poniżej. Full of Stars zadebiutuje na urządzeniach z systemami iOS i Android w pierwszym kwartale 2017 roku.

Drugim tytułem w ich portfolio wydawniczym będzie mobilna gra zręcznościowa Laser Kitty Pow Pow. Kot z laserowymi oczami, walka z wojownikami ninja i inne resetujące mózg rozwiązania. To trzeba zobaczyć. Grę produkuje Bigger Cat Studio z Krakowa, a premierę ma mieć także w pierwszym kwartale 2017 roku na iOS i Androida.

ATGames znane jest też z tego, że mocno stawia też na edukację i dzielenie się doświadczeniem. Bartłomieja Rozbickiego, szefa studia ATGames, spotykam praktycznie na każdej imprezie w Polsce, podobnie jak innych pracowników warszawskiego producenta.

Wierzymy w kształcenie młodych ludzi. Uczestniczymy jako wykładowcy w najważniejszych konferencjach w Polsce i zagranicą. Członkowie naszego zespołu są wykładowcami Game Dev School, a także pomagają w tworzeniu Konkursu Zespołowego Tworzenia Gier Komputerowych na Politechnice Łódzkiej. Dzielimy się naszą wiedzą i spostrzeżeniami z szeroką publicznością. W tym roku ATGames dołączyło do Polskiego Stowarzyszenia Gier Komputerowych, gdzie razem z takimi firmami jak między innymi CD Projekt RED, Techland, czy 11 bit studios zastanawiamy się nad kierunkiem, w jakim powinien podążać polski rynek twórców gier komputerowych.” – mówi Bartłomiej Rozbicki.

Rynek mobilny jest ogromny, a liczba powstających w naszym kraju produkcji idzie w setki. Patrząc na doświadczenie studia, ich zaangażowanie oraz doskonałe gry które tworzą, zakładać można w ciemno, że działalność wydawnicza będzie kolejnym udanym projekt mającym na celu rozwój firmy.

Comments

comments