Od zapowiedzi Dying Light 2 na targach E3 minęło trochę czasu, ale wciąż spływają materiały związane z nową produkcją Techlandu. Tym razem poznaliśmy kilka szczegółów dotyczących świata gry.
Wiemy już, że spore zmiany czeka tryb kooperacji oraz to, że decyzje podejmowane przez gracza będą miały spory wpływ na wygląd miasta. Adrian Ciszewski – dyrektor kreatywny w Techlandzie – zdradził serwisowi DualShockers kilka szczegółów dotyczących mapy i cyklu dnia i nocy w Dying Light 2.
Świat będzie podzielony na strefy. Część z nich będzie zamieszkana przez różne frakcje ludzi – czyli nieumarłych tu nie uświadczymy, inne będą opanowane przez zombie. Istnieją też pewne części miasta, w których jest więcej wrogów. Co więcej, mapa będzie cztery razy większa niż to, co mieliśmy do dyspozycji w Dying Light i Dying Light: The Following razem wziętych.
Jeśli chodzi o cykl dnia i nocy, tak istotny w serii, także otrzymamy znaczne zmiany w mechanice. Po zapadnięciu zmroku gracz nie będzie zmuszony do ucieczki i szukania schronienia, gdyż uaktywnią się wtedy nowe aktywności i zadania specjalne. Jest to związane z tym, że od wybuchu epidemii minęło 15 lat i ludzie nauczyli się żyć obok nieumarłych. Możemy być spokojni, bo oczywiście mimo to będzie mnóstwo walki.
Dying Light 2 trafi na PC, PlayStation 4 i Xboksa One. Kiedy? Techland na razie nie zdradza daty premiery.
Źródło: ppe za dualshockers