Trwa druga edycja konkursu FreeGalaktus. Poświęcając dosłownie chwilę możesz pomóc wybranej polskiej grze zdobyć dosyć cenną nagrodę – profesjonalną kampanię PR.

Galaktus to jedna z większych polskich agencji PR zajmujących się promocją gier komputerowych. Nie oszukujmy się, konkurs FreeGalaktus ma za zadanie przede wszystkim promować agencję, ale skoro przy okazji zyska jakiś deweloper to warto to docenić. Ba, nagrodę główną otrzymają nawet dwie gry, jedna wybrana przez jury (bez naszego udziału, sami chyba powinniśmy zainwestować w PR 🙂 ), druga przez samych graczy, czyli Was. Dlatego piszemy o tym konkursie.

Główną nagrodą jest kampania PR w Polsce i Europie, na którą składają się miedzy innymi wyjazdy na targi PGA, Casual Connect, Game Industry Conference, Pixel Heaven, Reboot Develop czy awans do konkursu Indie Showcase na przyszłorocznym Digital Dragons. Do tego dochodzi konto Unity Pro i Brand24 (narzędzie do monitorowania Internetu) na rok oraz inne nagrody rzeczowe od sponsorów. Dla małego dewelopera niezależnego, który budżetem nie grzeszy, zawsze jest to całkiem wartościowe wsparcie.

Pełną listę gier, na które możecie głosować znajdziecie tutaj. Nie wszystkie produkcje są z Polski (np. Syndrome), inne miały już premierę (Bohemian Killing). Gdybym miał podpowiedzieć wskazałbym na Book of Demons, Butchera i Lichtspeer. Jest też Immortal Planet od twórcy Ronina. Decyzja należy do Was.

 

 

 

Comments

comments