W 2019 roku udało się zwiększyć zyski i pokazać dużą siłę na nowych platformach.
CD Projekt ponownie pokazał dlaczego jest tak doceniany przez inwestorów. Mimo iż od premiery Wiedźmina 3 mija coraz więcej czasu, spółka potrafiła znacząco zwiększyć zysk względem 2018 roku. Wszystko za sprawą świetnego IV kwartału. Wtedy Dziki Gon pojawił się na Switchu, a serial Netflixa zapewnił cenną promocję. Dzięki temu zysk w ostatnich 3 miesiącach roku był dwa razy większy niż oczekiwania analityków i wyniósł aż 103 mln złotych.
Finalnie w całym 2019 roku spółka zarobiła na czysto 175 mln zł (109 mln zł w 2018 roku). Przychody wyniosły 521 mln zł (363 mln zł w 2018 roku). Takie pieniądze pozwalają na nowe inwestycje – obecnie w całej grupie pracuje już ponad 1000 osób, z czego ok 20% to obcokrajowcy.
Za sprawą nowych premier w 2019 roku nieco zmieniły się platformy, które odpowiadają za największe przychody spółki. W przypadku Gwinta obecnie najwięcej pieniędzy, bo aż 54% generuje iOS. Za 3% odpowiadały konsole, a reszta to PC. Tegoroczna premiera wersji na Androida na pewno spowoduje wiele zmian w tych proporcjach. Dodatkowo dzięki wydaniu Wiedźmina 3 na Switchu konsola Nintendo zapewniła 11% łącznej sprzedaży (w sztukach). To więcej niż Xbox One (10%), ale nadal mniej niż PS4 (26%) i PC (53%).
Na koniec informacja chyba najważniejsza – CD Projekt twierdzi, że prace nad Cyberpunkiem idą zgodnie z planem i przejście na tryb home office nie spowodował większych problemów. Spółka w raporcie rocznych zwracała również uwagę na szereg działań mających zabezpieczyć poufne dane znajdujące się na dyskach pracowników. Tyle w temacie niepokoju o kolejne opóźnienie lub wyciek informacji.