Wiem, że dyskonty i markety mogą źle się kojarzyć, ale jest to miejsce, z którego gry mogą trafić do całkowicie nowych odbiorców. Kolejnym sklepem wielkopowierzchniowym, który zaczął handlować grami jest Lidl.
Lidl podjął rękawicę rzuconą przez Biedronkę i do swojej ofert dorzucił gry. Dokładna ofertę możecie znaleźć w gazetkach na ich stronie internetowej, a nas interesują polskie produkcje, które możecie u nich kupić.
Od 12 grudnia można w Lidlu kupić świetną strategię turową Hard West (29,99 zł) studia CreativeForge Games, genialną i niedocenioną platformówkę Juju (39,99 zł) i Złotą Edycję survivalowej strategii turowej Thea: The Awakening ekipy MuHa Games (44,99 zł). Wszystkie na PC i niestety już je mam.
Za to od 19 grudnia do Lidlów trafi kolejna partia gier. Wśród kilkudziesięciu propozycji znajdziecie dwie produkcje Techlandu. Za 9,99 zł można dostać pierwszą część zombie-apokalipsy Dead Island lub zestaw Call of Juarez: Wild West Pack, zawierający Call of Juarez i Call of Juarez: Więzy Krwi + zestaw map.