Heroes of Nox: Galactic Clash miało przygotować krakowskie studio EVERYDAYiPLAY, ale ostatecznie projekt wykoleił się na ostatniej prostej. Nie wiadomo czy kiedykolwiek zostanie wydany.
W wypadku Heroes of Nox soft launch zamiast przybliżyć do premiery, okazał się gwoździem do trumny. Projekt na tym etapie osiągnął niezadowalające parametry użytkowe. Dla bydgoskiej spółki był to sygnał, że wielkich pieniędzy na grze nie da się zarobić. Na razie nie wiemy czy EVERYDAYiPLAY zdecyduje się na samodzielne wydanie Heroes of Nox. Biorąc pod uwagę decyzję Vivid Games pewnie dużo nie stracimy na braku tej produkcji.
To nie pierwszy taki przypadek w ostatnim czasie. Jakiś czas temu pisałem o tym, że Vivid Games zrezygnował z produkcji Real Casino. Pozostałe projekty mają się jednak dobrze. W I kwartale przyszłego roku do sprzedaży trafi chociażby Metal Fist, a w produkcji jest również wersja Real Boxing 2, której głównym bohaterem będzie znany bokser Manny Pacquiao.